من دخترایرانی ام..


تلق تولوق

فک میکنم دربارش!!!!

دختر ایران زمین گفت که:من دختر ایرانی ام !!!

چون خود را آراستم مرا فاحشه نامیدند .

آرامشم را بوق های ممتد در خیابان شکست .

مرا حرامزاده نامیدند و پارچه ای روی سرم کشیدندتا "تو" تحریک نشوی !

وقتی گفتم پاکم مرا دروغ گو خواندند .

خواستم دست از زندگی بکشم گفتند از ترس آبرو بود .

خندیدم و به من گفتند اغواگر !

حرف زدم گفتند خفه شو !

همجنس هایم بیمار می شوند و آزرده تا تو به کام برسی !

وقتی به من تجاوز کردند ، پارچه ای دیگر بر سر من انداختند و گفتند حال شکر کن به آزادی و امنیت ات !!!

خدایا شکرت من یک دختر ایرانی آزادم !!!

البته تا تجاوزی دیگر ... !!!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:,ساعت 23:9 توسط آرام| |


Power By: LoxBlog.Com